2013. május 12., vasárnap

×Ötlet!

Sziasztok! Törtem a fejem,(nálam gyakori,hogyha ez történik,nem valami jó sül ki belőle,de ez nekem is tetszik) és arra jutottam,hogy csinálnék egy videót Dórival,méghozzá olyan videót,hogy ti bármit kérdezhettek tőlünk kommentbe,akár bloggal kapcsolatos,akár nem,és Dóri,és én is fogunk egy kamerát/telefont,felveszünk minden egyes kérdést,megválaszoljuk,én összeszerkesztem,és készen is lesz egy videó.Nekem tényleg tetszik,csak akkor jöjjenek is kérdések! :)(és igen,a videóban mindkettőnk arca látszódni fog! :)) )

Hajrá emberek!! :DDD xxx,Ági (új rész,várhatóan: kedden)

8 megjegyzés:

  1. Ez de király *--*
    1. Melyikőtök hány éves? :D
    2. Mikor fog feltűnni Mr. Tomlinson a történetben ismét? :D
    3. Kedvenc tagotok a 1D-ből és bőven fejtsétek ki, hogymit szerettek benne! *-*
    4. Kinek az ötlete volt ez a nagyszerű blog? :)
    5. Naponta sokszor szoktatok Kevinnel találkozni? :DD
    Ezek most így hirtelenjébe jöttek, ha szeretnétek álmodok még kérdéseket nektek :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönjük,ha nem jön sok kérdés,akkor jöhet még:$♥ *Ágii

      Törlés
  2. Hogy jött az elhatározás, hogy belefogtok egy blogba?
    Mért vámpíros lett?
    Mért pont Louis-os?
    Kedvenc színetek?
    Legcikibb szituációtok?
    Most ennyi jutott eszembe, de lehet, hogy még írok :)

    VálaszTörlés
  3. Directionerek vagytok? Mióta?
    Szeretitek a tibicsokit?
    Kinek ki a kedvence? (1D-ből)
    Más együteseket is szerettek? Ha igen akkor kiket?
    Mi a jelenlegi kedvenc számotok? (Nem feltétlen 1D)
    Mit csinálnátok, ha beleejtenétek a telefonotokat egy wc-be?
    hát kb ennyi :)

    VálaszTörlés
  4. írjatok még,ha összegyűlik még olyan 10 komment,megcsináljuk! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! :) Vár rátok egy meglepetés a blogomban :D
    http://theangelsavior1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Na, hoztam nektek még kérdéseket! :$
    1. Szabadidőtökben leggyakrabban mit szoktatok csinálni? :)
    2. Laknátok valamelyik 1D-s sráccal? Ha igen melyikükkel és miért? :D
    3. Hogyha elrabolna titeket egy ufó és azzal az egy feltétellel engedne el, hogyha soha többé nem hallgathattok semmilyen zenét, akkor megtennétek a szabadságotokért? :D /bocsi, de ez kellett xD/
    4. Hány poszteretek van összesen? :)
    5. Háziállatokkal hogy álltok? :) Ha van mi/hogy hívják :DD

    VálaszTörlés